Foto Bugil Miley Cyrus Saat Di Pantai Bersama Kekasihnya



Sifat malu yang kian berkurang dapat dilihat kepada perilaku Miley Cyrus yang seperti mahukan perhatian serta diingati dengan aksi daringnya yang gemar berbugill itu. Kemungkinan yang lain pula adalah dia mengalami masalah mental dan bertindak sedemikian.

Minggu ini hanya selepas dua minggu dia tampil didalam V Magazine dengan beberapa halaman yang menampilkan dirinya yang berbugil dan beraksi gairah dirakam secara polaroid, dia menjadikan pesisir pantai di Hawaii ruang baru untuknya mendedahkan aset yang dimiliki penyanyi lagu Wrecking Ball itu.

Dia ditemani teman lelaki tersayang Patrick Schwarzenegger, 21, Miley hanya mengenakan c3lana dalam hitam, itu saja manakala Patrick mengenakan c3lena pendek biru muda jarang.

Dalam berita lainnya pula Miley dikabarkan suka untuk mengeja dan menyebut nama penuh Patrick yang memiliki darah keturunan Australia di sebelah bapanya Arnold Schwarzenegger, ahli bina badan yang juga pelakon terkenal Hollywood.

Komen yang diberikan oleh peminat amat tidak bersetuju dengan tindakan Miley yang pernah diangkat sebagai idola buat para remaja yang mengenalinya dengan siri Hannah Montana.




________________________________________________________________________________
Lexusdomino agen poker | agen domino | domino online | agen qq | qq online | bandarq
Daftar Sekarang Juga Dan Dapatkan Bonus Cashback Terbesar 0.5% Dibagikan Setiap Hari Dan Bonus Referral Terbesar 20% Seumur Hidup
SKYPE : Lexus.domino
PIN BB : 2BBE13EB / D8E00C0E
Whatsapp : +62812-9653-7184
Website : LEXUSDOMINO
____________________________________________________________________________________________________________________

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Foto Bugil Miley Cyrus Saat Di Pantai Bersama Kekasihnya"

Post a Comment